fredag 30. mars 2012

Leder av Miljøutvalget

Leder av Miljøutvalget (MU) sitter i SR og har det koordinerende ansvaret for miljøutvalgets oppgaver. Dette innebærer bl.a. Quiz with a Twist, Perspektiv, semesterfest og liknende. Man samarbeider med nestleder, idrettsansvalig, vidarleifkafeansvarlig og de fadderansvarlige.


Mikael Bruun (22) 4. sem. teologi (profesjon)


Motivasjon: Jeg ønsker å gjøre en innsats for at miljøet på MF skal forbli så bra som det er idag, og om mulig gjøre det enda bedre, da gjerne på tvers av årskull og studieretninger. Jeg vil bidra til at enda fler føler seg hjemme på MF og opplever at studiedagene her er gode og verdifulle.

Erfaring: Medlem i Kolbotn menighetsråd og gudstjenesteutvalg. Ansatt i samme menighet i 15% stilling som ungdomsarbeider med ansvar for ikke-musikalsk ledelse, administrering, oppfølging av styret og voksenledergruppen i menighetens ungdomskor.




Ingvil Eliassen (22) 6. sem. i religion, kultur og samfunn.

Motivasjon: Jeg ønsker å videreføre Miljøutvalgets positive arbeid på MF for gode sosiale rammer i studiehverdagen vår. Virksomheten i MUs regi bør fortsette å ha som målsetting å nå bredt ut i den mangfoldige studentgruppen vi jo er - Dette ønsker jeg å arbeide for!

Erfaring: Jeg har tidligere hatt forskjellige tillitsverv i skolesammenheng, samt at jeg har vært fast medlem i Nord-Hålogaland Bispedømmes Ungdomsråd i fem år (t.o.m. dd.).



Lars Lauvvik Ørland (21), 2. sem. teologi (profesjon)


Motivasjon: Jeg er ivrig etter å bidra inn i studentmiljøet på MF med min erfaring som leder og arrangør.


Erfaring: 2011 - d.d Leder i Skjærgårds LIVE Oslo, 09-2010 Ungdomsleder i sørnes menighet, 10% stilling, 2008 - 2010 Nestleder i styret for Confession tensing. Arrangert diverse konserter.

1 kommentar:

Anonym sa...

My brother suggested I might like this blog. He was
entirely right. This post actually made my day. You can not imagine simply how much time I had spent for this information!
Thanks!

Here is my weblog :: That Guy