fredag 30. mars 2012

Nestleder i Miljøutvalget

Nestleder i Miljøutvalget (MU) er miljøutvalgsleders høyre hånd, er med på å planlegge og gjennomføre både sosiale happenings og andre arrangementer. Nestleder jobber for at miljøet på MF stadig skal bli bedre. Nestleder er leders stedfortreder i Studentrådet.

Helena Isebakke (23) 2. semester teologi (bachelor)

Motivasjon: Jeg likere å ordne events og ønsker vel fremfor alt å få med de som sliter litt med å få en vennekrets på MF, de som muligens føler seg litt utelukka.Jeg er vant til å ta ansvar og at få ting gjort!


Erfaring: Arbeidet to år på en barnehage der jeg fikk planlegge aktiviteter og samlinger for barna. Før det har jeg vært frivillig i ungdomsgruppen i min menighet hjemme. Lederteamet for G18møtet i Salem menighet i Trondheim i fjor.

Ingen kommentarer: