fredag 30. mars 2012

Religion- og pedagogikkmedlem

Religion- og pedagogikkmedlemmet i Studentrådet representerer UKT-, lektor- og kateketstudentene på MF og sørger for at deres behov også blir møtt, både når det gjelder det faglige og det sosiale. Møter i SR og i avdelingsrådet for religion og pedagogikk og er i komiteen for fagkritisk dag.


Hilde Sjo Førre (22) 4. semester på lektorprogrammet.

Motivasjon: Jeg liker å jobbe i team og ta ansvar. Jeg ønsker å være med på å fremme studentenes meninger og erfaringer og slik bidra til at våre studium kan bli best mulig. Særlig spennende og viktig vil det være å støtte opp om utviklingen av det nye Lektorprogrammet videre.

Erfaring: - Sittet i styre for både Tensing-kor og Alphakurs i Aksdal menighet
- Økonomisjef i skolebedrift på vgs.
- Vært med som leder på Alphakurs i storsalen
- Sitter i avdelingsråd for Religion og Pedagogikk på MF


Sveinung Hellstrøm (21) 2. semester på lektorprogrammet

Motivasjon: Det er spennende å kunne hjelpe til med å se på de delene av vårt studium som kan gjøre enda bedre slik at nettopp DU får den beste mulige utdanningen.

Erfaring: Tillitsvalgt, 1. klasse veideregående, vært i flere styrer/råd fra ungd.skole og oppover. Laget (Leder/nestleder 9. og 10.kl) ungd.møte (2. og 3.vgs) Pluss andre mindre komitéer.




Maria Maimunatu Krogtoft Liholt (24) 2.semester på Master i kirkelig undervisning

Motivasjon min motivasjon er å få fram viktigheten av de pedagogiske fagene som er på huset. Jeg vil også være med på å fremme katiket utdsannelsen, særlig når vi har UKT som en bachelor, og få av dem søker seg videre til Kirkelig undervisning.

Erfaring:
- Jeg har sittet i menighetsråd siden jag var 18 år

- sittet i ungdomsutvalget til Oslo og Akershus krets i KFUK/KFUM
- sittet i styre til Oslo kristelige studentforbund


Veronika Møyholm (26) 2. semester på Bachelor i ungdom, kultur og tro.

Motivasjon:Liker en utfordring, og denne type utfordring appelerer til meg. Jeg motiveres også av å få muligheten til å stifte nye bekjentskap, samt å være en god representant for alle som går på lektor, kateket og UKT.

Erfaring: Presseansvarlig og styremedlem i ASF (aktive studenters forening) i Bergen.

Ingen kommentarer: