fredag 5. oktober 2012

Kandidater til miljøutvalgsleder

-->

Vibeke Solheim

 Hvorfor skal man stemme på meg?

Jeg stiller til miljøutvalgsleder, og dere skal stemme på meg fordi jeg er en engasjert student (da snakker vi om det sosiale og happenings) og ønsker at studentene ved MF skal ha det så bra som mulig! Dette vil jeg prøve så godt jeg kan å få til ved å ta ansvar for å arrangere gode og kanskje også trengende happenings som kan være med på å bygge miljøet på MF. Jeg syns også det er viktig vi studenter har det vi trenger av ting og tang for at hverdagen skal gå lettere og for at trivselen skal være på topp!

Erfaring

Menighetsråd, diverse ungdomsråd, selvutvalgt moro-arrangør på folkehøgskolen. Dette blir vel den første lederstillingen jeg søker på!

Motivasjon

Glede og god stemning på MF, studentene seg i mellom, men også med skolens ansatte!

Forbilde

Pappa! Fordi han er nesten like sterk og trygg som Gud.

Stem på meg, så hjelper jeg deg! *kaching*

 


Veronika Møyholm  

Hvorfor skal man stemme på meg?

Jeg har et kreativt sinn som har behov for å finne nye former for å utfordre meg selv og engasjere meg i studentmiljøet. Jeg ønsker å gjøre mitt ytterste for å skape et godt studentmiljø.

Erfaring

Jeg har avlagt tre semester i en studentorganisasjon i Bergen, hvor jeg jobbet som bandansvarlig og presseansvarlig.

Motivasjon

min motivasjon for å stille til valg er at jeg ønsker å bidra aktivt i studentmiljøet, og miljøutvalget er det perfekte stedet å gjøre det på.
En annen motivasjon er at jeg savner å jobbe tett innpå arrangementer og være en arrangør.

Forbilde

Min storesøster

Ingen kommentarer: