torsdag 21. februar 2013

Kandidater til religion- og samfunnsmedlem




Ingard Tangvik (29, master i diakoni)

Hvem er du?
Ingard H. Tangvik. 29 år fra Trønderhovedstadens drabantby - Lensvik! Student på master i diakoni. 

Hvorfor engasjere deg? Erfaring?
Har ingen erfaring. Ble spurt, sa ja. Virker spennende!

Forbilde?
Det mest korrekte svaret på dette spørsmålet her på MF må være Jesus og Martin Luther. Begge er råkule. 



Mette Johnsen (25, lektorprogrammet)

Hvem er du?
Jeg er studine på lektorprogrammet og veldig fornøyd med det. Jeg har emigrert til varmere strøk fra norges nordligste fylke og blitt tatt varmt imot her på MF, dette er noe jeg verdsetter og vil gi videre til andre. Til vanlig ser du meg kanskje på en av hovedstadens kafeer, treningsstudioet eller glad og fornøyd i marka. Jeg setter også pris på en kveld i sofaen, da sammen med sjokolade.

Hvorfor engasjere deg? Erfaring?
Jeg stiller til valg nå fordi jeg har veldig lyst til å ta del i studentpolitikken og mener jeg selv jeg har mye å bidra med. Fagene og pensum engasjerer meg og dette er noe jeg vil jobbe mot for å forbedre. Jeg har bodd mange andre steder i verden og gjennom dette funnet ut at samarbeid er nøkkelen til gjennomslag for våre meninger. Som barn satt jeg i den lokale 4H-klubbens styre, mitt verv der var sekretær.

Forbilde?
Gimli (fra Ringenes Herre) er mitt forbilde. Har er en handlekraftig mann med et godt hjerte. Med stort mot og et ønske om å stå imot det onde i verden. Samtidig har han en beundringsverdig hårvekst noe jeg misunner (ikke skjegget da).

Ingen kommentarer: